cupcakes

fredag 15. april 2011

Oreo Cupcake:)


Nå har jeg funnet noe jeg tror er verdens beste Oreo Cupcakes, etter oppskriften å dømme virker den både enkel & god:) Problemet er vel at ambisjonene mine er litt større enn evnene så mest sannsynlig vil de bli seende ut som bilde over men om jeg får det til så blir de seende ut som bilde under:)


Det kan da ikke være så innmari vanskelig, baby oreokjeks delt i to med brune nonstopp pupiller som øyner,gul smarties som nese og hår og ørene drar jeg ut med gaffel. Sier som Pippi jeg ; ”Det har jeg aldri prøvd før, så det tror jeg sikkert at jeg kan klare”.

3 kommentarer:

  1. Oj, så kult!
    Men om du får til uglelooken, er det godt muleg eg ikkje har hjarte til å ete dei - SÅ søte!
    Eg lagde ein gong ein så ufatteleg søt peparkakegris, at eg ikkje klarte å setje tennene i den. Eg sparte den i fleire år ;)
    -åse-

    SvarSlett
  2. oppskrift på den øverst tass i mot med stooooor takk =)

    SvarSlett